Najnowsze Wpisy

znowu szkola Komentarze (2)
07. stycznia 2004 08:33:00
linkologia.pl spis.pl

I znowu siew zaczelo SZKOLA dzien w dzien wstawanie o 6.45 zeby zdazyc na 8.00 do szkoly.dzis na szczescie mam na 11.25. Co do sylwestra bylo OK.przez przeslo 7 godzin ogladalam WLADCE PIERSCIEBIA I i II czesc (zostala mi tylko trzecia) :)ma ktos jakis sposob na natretnych kolegow?????? Jesli tak to prosze o rade!!!!! :)

agata64 : :

Madzu czytasz? Komentarze (2)
19. grudnia 2003 12:20:00
linkologia.pl spis.pl

Czy wogole ktos przeczyta tego bloga (jesli mozna  to tak nazwac) moze moja siostra Madzia ona kocha czytac moje "prawdziwe" pamietniki. :) Ide o 100 zl ze to wlasnie przeczytala. Co nie Madziu (wpisz sie do ksiegi gosci :) Dzis w szkole mialam "wigilie" fajnie bylo Moi niedorozwineci koledzy wyrzucali mandarynki i winogrona przez okienko.  

agata64 : :

UDALO MI SIE!!!!!!!!!! Komentarze (0)
19. grudnia 2003 12:08:00
linkologia.pl spis.pl

Jeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!! Wkoncu mi sie udalo! Mam blogusia!!!!! A ile mnie to nerwow kosztowalo. ale jestem z siebie DUMNA !!!!!!!!!!! jeszce do tego juz mam wolne :) dwa tygodnie wolnosci. kocham swienta i.........prezenty. Gorzej z sylwestrem spedzam w domciu ale chyba bedzie ok ( mam nadzieje)

agata64 : :

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2930311234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930311

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

loneliness | lopoloppo | in-to-the-abyss | sekrety-mojej-duszy | sweety-maja | Mailing